REKORDOWY SEZON 2019

1

Drodzy Klienci, w czerwcu otrzymaliśmy i zrealizowaliśmy w sumie kilka tysięcy zamówień - dziękujemy Wam za zaufanie.

W rekordowych momentach co kilkanaście sekund otrzymywaliśmy kolejne zamówienie. Nie mamy pojęcia jak nam się to udało zrealizować, ale zbudujemy na tym przełomowym sezonie doświadczenia logistyczne na kolejne lata. Pojedyncze zaległe zamówienia wyślemy w bieżącym tygodniu. Ze względu na stałą kolejkę Klientów w sklepie stacjonarnym, nadal mogą występować utrudnienia w dodzwonieniu się do nas - dlatego prosimy pisać maile na biuro@baspol.com.pl lub korzystać z formularza szybkiego zapytania na dole strony. Mimo braków i opóźnień w magazynach polskich dostawców i importerów, staramy się zapewnić ciągłość dostępności towarów basenowych. Trwa piękne lato, mimo że zaskoczyło kraj późną i nagłą falą upałów - przed Wami i nami jeszcze mnóstwo letniego wypoczynku przy basenie. Zasuwamy!

Komentarze do wpisu (1)

12 sierpnia 2019

Firma doskonale dała i daje sobie radę! Gratulacje ,oby tak dalej.

Newsletter
Naprawdę lubisz baseny!
Czasami wynajdujemy perełki, możemy Ci je przesyłać? (zero spamu)
Ostatnio na blogu basenowym:
Sezon 2021 - Kupuj już teraz, póki jest jeszcze towar
Przykrycie basenu - czy to konieczne? I dlaczego właśnie GeoBubble?
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl